.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران:
هیچ مدرسه ای نباید بخاری نفتی داشته باشد
شمال نیوز : قربانعلی شیرزاد ، اظهار کرد: امروزه گازرسانی به روستاها با قوت در دستور کار است و نقاطی که گازدار شده اند باید به سیستم گرمایشی استاندارد و پکیج و شوفاژ و بخاری هوشمند مجهز شوند.
هیچ مدرسه ای نباید بخاری نفتی داشته باشد

شمال نیوز: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران گفت: در بخش گرمایشی نباید از سیستم گرمایشی غیراستاندارد استفاده شود وهیچ مدرسه ای نباید بخاری نفتی و گازی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز ، قربانعلی شیرزاد، شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: در بخش سیستم گرمایشی هیچ مدرسه ای نباید سیستم گرمایشی بخاری نفتی و گازی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امروزه گازرسانی به روستاها با قوت در دستور کار است و نقاطی که گازدار شده اند باید به سیستم گرمایشی استاندارد و پکیج و شوفاژ و بخاری هوشمند مجهز شوند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مازندران گفت: اولویت اصلی ما استفاده از سیستم گرمایشی استاندارد است و مکان هایی که به گاز متصل نیستند؛ بخاری نفتی کاربراتوری استاندارد را در دستور کار قرار دهند.

شیرزاد همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از استخرهای در دست ساخت مازندران رها شده است؛ افزود: امیدواریم این پروژه ها هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و ردیف اعتباری مستقل داشته و تکمیل شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.